پيچ رولپلاك نما

۵ بازديد



مقاوم سازي نما با استفاده از پيچ رولپلاك:نما عنصر بسيار مهم در طول عمر يك ساختمان به شمار ميرود. چرا كه نما در ساختمان نقش يك عايق حرارتي و برودتي را بازي مي كند به همين خاطر ميبايست از مقاومت و استحكام آن اطمينان حاصل شود و اين امر با استفاده از پيچ و رولپلاك كه مكمل يكديگر هستند ميسر مي شود.

محاسبه قيمت پيچ رولپلاك:بهترين روش محكم سازي نماي ساختمان پيچ رولپلاك نمودن سنگ نما ها مي باشد.هزينه مقاوم سازي سنگ نما شايد كمي بالا باشد، اما در عوض با اين كار امنيت ساختمان و سنگ نما ها تضمين خواهد شد.

چرا بايد نماي ساختمان را پيچ رولپلاك كنيم؟به دليل پيشگيري از شل شدن سنگ هاي نصب شده بر روي نماي ساختمان ها و برج ها عمليات پيچ رولپلاك انجام مي شود ممكن است سنگ ها بعد از نصب بر روي ساختمان و برج ها به هر دليلي شل و لغزنده شوند براي جلوگيري از آسيب و خطرات ناشي از سقوط سنگ نما ها بايد اقدام به استفاده از پيچ رولپلاك كنيم و اين خدمات را ميتوان از شركت ها با نيرو هاي مجرب كه تخصص كافي در اين زمينه را دارند كمك بگيريم .

آشنايي با پيچ ها: پيچ از دو قسمت كلگي يا گل پيچ و پايه  تشكيل ميشود. اتنهاي پيچ هم به دو صورت تيز و تخت تقسيم شده است همچنين پيچ ها از نظر باز و بسته شدن نيز به دو طريق ساخته ميشوند ( چپگرد و راستگرد)  پيچ ها در سايز ها و مدل هاي مختلفي ساخته ميشوند صنعت چوب، فلز،ماشين هر كدام از پيچ هاي مربوط به خود و كاربردي در ارتباط با كار خود را استفاده ميكنند پيچ ها از نظر شكلي دسته هاي مختلفي زماني كه بخواهيد به وسيله پيچ وسيله‌اي را به ديوار نصب نماييد بايد حتما از رولپلاك نيز استفاده كنيد.

چرا كه پيچ قابليت تحمل وزن سنگين را ندارد و باعث شكستگي و ترك خوردگي ديوار مي‌شود دارند كه براي آشنايي با آنها چند مدل را نام ميبريم :پيچ سر مخفي – پيچ سر نيم گرد- پيچ سر شش گوش- پيچ فلز – پيچ چوب – پيچ چشمي – پيچ سر دوسو 



آشنايي با رولپلاك:جنس رولپلاك ها در اصل از پلاستيك بوده و به شكل مخروطي ساخته شده كه داخل قطعه فرو رفته  و اندازه هاي متفاوتي دارند كه براي هر كدام از اندازه ها پيچ متناسب با خودش را استفاده ميكنند داخل رولپلاك شيار هاي پيچي وجود دارد كه با چرخاندن پيچ در داخل آن مكمل هم ميشوند. 

پيچ رولپلاك فقط براي محكم سازي نما به كار نميرود بلكه گاهي اوقات براي اينكه چيزي را به ديوار نصب نماييد بايد حتما از رولپلاك نيز استفاده كنيد. زيرا پيچ قابليت تحمل وزن سنگين را ندارد و باعث شكستگي و ترك خوردگي ديوار مي‌شود.

نحوه ي استفاده از پيچ رولپلاك:براي استفاده از آن روي ديوار ابتدا ديوار را با دريل و مته مناسب ( يعني ايجاد يك سوراخ كوچك تر از اندازه رولپلاك بر روي ديوار ايجاد كرده و بعد رولپلاك را در آن سوراخ فرو ميكنيم و بعد از آن پيچ مناسب براي آن رولپلاك را جدا كرده و در آن ميچرخانيم تا سفت شود.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.