اجراي خدمات كفسابي و سنگسابي چگونه است

۸ بازديد

 


در اين مقاله ميخواهيم درباره  كفسابي و سنگسابي مطلبي را ارائه دهيم.

بيشتر ساختمان هاي قديمي باز گذشت از عمر ساختمان  باعث مي شود تا اون ظاهر ساختمان نوساز كه  يه زماني بود را از دست بدهد و شكل ظاهر نامناسب ايجاد كند  و باعث ايجاد بالا و فرو رفتگي در كف ساختمان كه بر اثر رفت و آمد زياد ايجاد مي شود و باعث جمع شدن آلودگي و كثيفي  و رسوباتي كه در زمان نظافت  به جاي بزاريم همين دليل باعث از بين رفتن سنگ مي شود كه  بايد عمل سنگسابي رو انجام بدهيم .

امروزه  روش هاي زيادي براي بازسازي اين  ساختمان هاي قديمي بكار مي رود از جمله اين روش ها ميتوان  كفسابي را براي ساييدن  سطوح ناهموار  و كدر شده مي توان استفاده كرد.و شركت هاي هستن كه  اين خدمات را ارائه ميدن و با استفاده از كادر مجرب و حرفه اي مي توانند بر زيبايي منزل و ساختمان تان تاثير زيادي بدهند.


انجام اين خدمات ( كفسابي و سنگسابي ) چه مزيت دارد

مي توان گفت سنگها  يكي از زيبا ترين و مناسب ترين پوشش در همه است كه  استفاده  زيادي ميشود كه مقاومت زيادي در برابر ضربه ها و دوام  رنگي و طبيعي زيادي دارد .يكي از مزاياي سنگسابي كه مي شود به آن اشاره كرد فرو رفتگي ها و بلندي هاي سطوح و  ترك هاي و بندهاي خالي شده بين سنگ هست كه به خاطر رفت و آمد زياد ايجاد شده ميتوان  با دستگاه سنگسابي  اين ناهمواري ها رو صاف كرد . 

مراحل  انجام كفسابي و سنگسابي 


در مراحل انجام كفسابي بستگي به  شرايط و نوع سنگ دارد كه  كارشناس  و مجري اجراي كفسابي قبل از هر چيزي  اين نوع و شرايط را بررسي مي كند. و بعد انجام كفسابي به چند مرحله تقسيم مي شود در قسمت  اول  بايد براي رفع پستي و ناهمواري  هارو يك دست كنيم در قسمت  ساب زني از لقمه  30 يا 46  كه زبري زيادي دارد استفاده مي شود .


در قسمت دوم  بايد از لقمه  60يا 80 براي كم كردن  زبري سابزني  و انجام يك دستي بيشتر سطح سنگ استفاده ميشود.در قسمت  سوم  براي هم سطح كردن  و برداشتن  بتونه و رزين اضافي از لقمه  120 براي ساب زني استفاده مي شود و در آخر استفاده از  لقمه 200 براي اماده كردن  سنگ براي پرداخت نهايي براي اينكه  بتوانيم  سنگي صاف و كاملا صيقلي و براق  با كيفيت ايجاد كنيم  بايد از لقمه لاكي براي ازبين بردن ترك هاي و خط هاي باقي مانده  بكار ببريم .در قسمت  بعدي از كفسابي از لقمه  600 استفاده  مي شود كه اين  لقمه  نسبت به  شماره هاي قبلي نرم تر و سايش كمتري ايجاد ميشود 

 

 كفسابي به شكل نانو 


اين روزها ، هنگامي كه مردم در سراسر جهان از مشكلات ويروسي زيادي رنج مي برند ، شرايطي كه مي تواند براي ريشه كن كردن عفونت و جلوگيري از شيوع آن مورد استفاده قرار گيرد ، ارزش زيادي دارد. استفاده از شوينده هاي معمولي ، عليرغم فوايد فراوان ، نمي تواند اين مشكلات را تا حد لازم حل كند. در همان زمان ، بقاياي اين مواد شوينده وارد چرخه زيست محيطي شده و به آن آسيب مي رسانند.


تميز كردن كامل نياز به استفاده از آخرين فن آوري دارد.


سنگ نانوسوب يك عنصر جديد و بسيار محبوب در عمليات كف سازي است. در اين روش با استفاده از ماده اي فوق اشباع و مواد شوينده قوي ، آلودگي ها ، باكتري ها ، ميكروب ها و ذرات گرد و غبار از ديواره ها و كف ساختمان خارج مي شوند. علاوه بر اين ، فرمول تهيه اين ماده كاملاً سازگار با محيط زيست است و شامل آن نمي شود و آن را آلوده نمي كند.


اين كار در طي مراحل كف سازي انجام مي شود و منجر به تميزكاري كامل ساختمان از آلاينده هاي محيطي و عوامل بيماري زا مي شود. اين امر علاوه بر زيبايي ظاهري و نقش مفيد نانو ساپ در از بين بردن ميكروب ها و باكتري هاي محيطي ، از عناصر سازنده در برابر پوسيدگي و خوردگي نيز محافظت مي كند.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.