انجام كفسابي سراميك با رزين

۶ بازديد

ا يك مواد مصنوعي است كه  براي پر كردن درز سراميك به كار مي رود . استفاده از رزين در كف باعث مي شود كه مقاومت سراميك و كفپوش سنگ بيشتر شود. ماده رزين جلوه و روشنايي كف را ايجاد مي كند. اين ماده قادر به پوشش تمام لاي به لاي و درز سنگ سراميك يا كف است.

پس از آن كه رزين در بين بندهاي سنگ  و سراميك قرار گرفت آماده مي شود كه توسط دستگاه كفسابي سراميك ساييده مي شود. به اين ترتيب، كف سراميكي براق و يك دست مي شود.


رزين براق سنگ و سراميك بر اساس رزين هاي سيليكون است و ماده بي رنگ است كه براق و ضد آب از سطوح داخلي و بيروني ساختمان است. اين محصول مناسب براي طبيعي، مصنوعي، عتيقه، چوب، آجر سنتي و قطعات بتني است.


جهت استفاده:

در ابتدا، سطح زير مار بايد از چربي، گرد و غبار، ذرات شل يا رنگ هاي قديمي آزاد باشد. در چسب و ديوارها، پس از نصب سنگ و آجر، پس از خشك شدن. اين محصول با قلم مو و اسپري قابل اجرا است. در فضاي باز، در مقابل باد اسپري مي شود. رقيق كننده را مي توان براي فوري استفاده كرد.

مزاياي.

• رزين براق anti-UV است و به تابش مقاوم است و رنگ را تغيير نمي دهد. • مقاوم به مواد شوينده. • مقاوم در برابر سايش.

در هر متر مربع، بين 100 تا 250 درجه از سنگ براق در دو لايه، طول مي كشد 24 ساعت از فضاها
نكات ايمني مانند ساير مواد شيميايي، ذخيره سازي و دست زدن به رزين براق سنگ، با دقت به دقت از تماس با دهان، چشم ها و غذا جلوگيري كنيد و در صورت امكان شستن موقعيت با آب فراوان باشيد.سازگار با محيط زيست و بسيار مهم است لطفا بعد از اجراي كار اضافي رزين براق سنگ را در آب طبيعت رها نكنيم 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.